Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jana ima novu imidž kampanju

Autor: Poslovni dnevnik
12. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Kreativni direktor kampanje koja obuhvaća sve ATL i BTL kanale komunikacije je Kruno Serdar/Dusko Jaramaz/PIXSELL

Kreativni direktor kampanje koja obuhvaća sve ATL i BTL kanale komunikacije je Kruno Serdar.

Premijernim prikazivanjem TV spotova na LED ekranu na zagrebačkom Cvjetnom trgu lansirana je nova imidž kampanja 'Jana – voda s porukom', koju je za klijenta Jamnicu d.d. osmislila agencija za integrirane tržišne komunikacije Unex Grupa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kreativni direktor kampanje koja obuhvaća sve ATL i BTL kanale komunikacije je Kruno Serdar, autor "Jana better world" songa Darko Juranović D'Knock sa suradnikom Tihomirom Preradovićem, a redatelj TV spotova Kras Gančev.

Premijernim prikazivanjem TV spotova na LED ekranu na zagrebačkom Cvjetnom trgu lansirana je nova imidž kampanja 'Jana – voda s porukom', koju je za klijenta Jamnicu d.d. osmislila agencija za integrirane tržišne komunikacije Unex Grupa.

Kreativni direktor kampanje koja obuhvaća sve ATL i BTL kanale komunikacije je Kruno Serdar, autor "Jana better world" songa Darko Juranović D'Knock sa suradnikom Tihomirom Preradovićem, a redatelj TV spotova Kras Gančev.

Autor: Poslovni dnevnik
12. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close