Agencije za tržišno komuniciranje, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), zabilježile su povećanje prihoda od pružanja usluga na inozemnom tržištu za 78 posto u razdoblju od 2014. do 2017.
Prema podacima Poslovne Hrvatske, prihod agencija povećao se i tako dosegao 224.455.501 kunu u 2017. godini. Godinu ranije ta brojka bila je blizu 210 milijuna kuna, tijekom 2015. godine oko 140 milijuna kuna, a u 2014. oko 125 milijuna kuna. Poslovna Hrvatska pokazuje i kako ukupni prihodi agencija HURA-e rastu te su u 2017. godini iznosili oko 1,3 milijardu kuna, a prema posljednjem izvještaju HURA-e agencije članice zabilježile su ukupno povećanje prihoda od 26 posto za period od 2014. do 2017.godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu