Nakon što je multimedijski izložbeni projekt Nikola Tesla – Mind from the Future na ovogodišnjem izdanju RSVP festivala proglašen najboljim eventom u 2017. te najboljim kulturnim eventom u regiji, Krešimir-Renzo Prosoli, vlasnik i direktor Real grupe u razgovoru za Poslovni dnevnik objašnjava ideju izložbe, reakcije javnosti i uspješnost realizacije projekta.
Koja vam je bila misao vodilja izložbe?
Željeli smo predstaviti Nikolu Teslu kroz drugačiju prizmu i na dosad neviđen način. Poznat je kao genijalni znanstvenik i inovator, no malo je poznata činjenica da je inspirirao stotine umjetnika u svijetu. Fascinancija njegovim likom, djelom i osebujnom ličnošću rezultirala je brojnim umjetničkim djelima, a velik broj djela suvremene umjetnosti domaćih i međunarodnih autora očekuje posjetitelje u Meštrovićevu paviljonu gdje izložba Nikola Tesla – Mind from the Future traje do 20. ožujka. Uvidjeli smo priliku da predstavimo takvog Teslu i također kao dio hrvatske kulturne baštine, koja ima velik potencijal za promociju Hrvatske u svijetu. Od samog početka izložba je zamišljena kao izložba putujućeg karaktera i nakon Zagreba, koji je prva postaja, postav ide u Budimpešti, Prag, Pariz, New York. Željeli smo izložbu postaviti u gradovima u kojima je Tesla, živio, radio, ostavio trag, a izložba put završava na World EXPO-u 2020. u Dubaiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu