Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ira Kaufman održao predavanje ‘Digital or Death’

Autor: HUP
30. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Predavanju su nazočili mnogi hrvatski poduzetnici i poslodavci

Marketinški stručnjak svjetskog glasa u HUP-u je govorio o digitalnoj transformaciji.

U HUP-u 23. srpnja održano predavanje pod nazivom "Digital or death" na temu digitalne transformacije kojem su nazočili mnogi hrvatski poduzetnici i poslodavci.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predavanje je održao dr.sc. Ira Kaufman, svjetski stručnjak za digitalni marketing koji je doktorirao pod mentorstvom Dr. Philipa Kotlera, uz pomoć svog suradnika Sam Rasoula, MBA. Rad gospodina Kaufmana temelji se na stvaranju društvenog brendiranja i integriranih digitalnih marketinških planova za poduzetnike i neprofitne organizacije. Kao jednu od najvažnijih karakteristika ističe vrijednosti i održivost koje implementira u sve svoje marketinške strategije. Na ovu temu nedavno je objavio i knjigu pod nazivom "Digital Marketing: Integrating Strategy, Tactics with Values" zajedno s kolegom Chris Hortonom.

U HUP-u 23. srpnja održano predavanje pod nazivom "Digital or death" na temu digitalne transformacije kojem su nazočili mnogi hrvatski poduzetnici i poslodavci.

Predavanje je održao dr.sc. Ira Kaufman, svjetski stručnjak za digitalni marketing koji je doktorirao pod mentorstvom Dr. Philipa Kotlera, uz pomoć svog suradnika Sam Rasoula, MBA. Rad gospodina Kaufmana temelji se na stvaranju društvenog brendiranja i integriranih digitalnih marketinških planova za poduzetnike i neprofitne organizacije. Kao jednu od najvažnijih karakteristika ističe vrijednosti i održivost koje implementira u sve svoje marketinške strategije. Na ovu temu nedavno je objavio i knjigu pod nazivom "Digital Marketing: Integrating Strategy, Tactics with Values" zajedno s kolegom Chris Hortonom.

Predavanje je održano na engleskom jeziku, bilo je interaktivnog tipa uz stalnu komunikaciju predavača s publikom. Kroz predavanje se nastojala pokazati neprilagođenost suvremenih tvrtki potrebama svojih potrošača tj. krajnjih korisnika te manjak relevantnog znanja o tržištu što je rezultiralo propuštanjem brojnih poslovnih prilika te na kraju i propasti samih kompanija. Zanimljivosti su doprinijeli i video uratci na temu digitalne transformacije kojima se publici vizualno nastojao približiti smisao te ideja novog digitalnog marketinga. Nakon predavanja uslijedila su pitanja iz publike kojima su riješene razne nedoumice u vezi digitalnih strategija planiranja i njihovog uspješnog implementiranja u rad poduzeća.

Autor: HUP
30. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close