Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Infografika koja deprimira: Zuckerbergov život u usporedbi sa životom ‘običnog’ 30-godišnjaka

Autor: Poslovni.hr
15. svibanj 2014. u 14:50
Podijeli članak —
Foto: Mashable

Mark Zuckerberg, suosnivač Facebooka, u srijedu je napunio 30 godina. Portal Mashable tim je povodom sastavio zanimljivu infografiku u kojoj je usporedio život Marka Zuckerberga sa životom ‘prosječnog 30-godišnjaka’.

Mark Zuckerberg, suosnivač Facebooka, u srijedu je napunio 30 godina. Portal Mashable tim je povodom sastavio zanimljivu infografiku u kojoj je usporedio život Marka Zuckerberga sa životom 'prosječnog 30-godišnjaka'.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Internet, čini se, slavi Zuckerbergov rođendan više nego što to on sam čini. Evo Zuckerbergovih citata koje su ovih dana portali podijelili s internet zajednicom slaveći njegov rođendan.

Mark Zuckerberg, suosnivač Facebooka, u srijedu je napunio 30 godina. Portal Mashable tim je povodom sastavio zanimljivu infografiku u kojoj je usporedio život Marka Zuckerberga sa životom 'prosječnog 30-godišnjaka'.

Internet, čini se, slavi Zuckerbergov rođendan više nego što to on sam čini. Evo Zuckerbergovih citata koje su ovih dana portali podijelili s internet zajednicom slaveći njegov rođendan.

  • "Kreći se brzo i ruši stvari, ako ne rušiš stvari oko sebe, ne krećeš se dovoljno brzo." (listopad, 2009.)
  • "Da mogu početi ispočetka, mnoge stvari bih učinio drugačije. Nisam znao što radim. U Silicijskoj dolini dobiješ osjećaj kao da je to najbitnije mjesto na svijetu. Da počinjem danas, ne bih bio tamo, bio bih u Bostonu." (listopad, 2014.)
  • "Sjećam se jako dobro, jeo sam pizzu s prijateljima kada sam prvi put koristio Facebook. Pomislio sam kako bi trebalo napraviti takvu stranicu koja će pokriti cijeli svijet, nisam ni sanjao da ćemo mi biti ti koji ćemo pomoći u nastajanju takve stranice." (siječanj, 2014.)
  • "Pitanje nije 'Što želimo znati o ljudima? ' nego 'Što ljudi žele reći o sebi? '"(studeni 2011)
  • "Najveći rizik je ne riskirati. U svijetu koji se mijenja vrlo brzo, jedina strategija koja je osuđena na propast je ne riskiranje." (listopad, 2011.)
  • "Izgradnja vizije i poslovnog uspjeha, idu ruku pod ruku. Istina je kako je vizija ta koja nas čini uzbuđenima i pokreće nas. Ali isto tako smatram kako od samoga početka razlučujemo što je vizija, a što stvarnost. Ta kombinacija nas pokreće." (rujan 2012.)
  • "Hakerski pristup nastoji priči nečemu što se kontinuirano poboljšava, oni vjeruju kako nešto uvijek može biti bolje u potpunije." (veljača, 2012)
  • "Ljudi mogu biti jako pametni i posjedovati mnoge vještine, ali ako ne vjeruju u sebe, onda se neće imati potrebu ostvariti." (listopad, 2005.)
  • "Ne želim da Facebook bude američka tvrtka, ne želim da samo promovira američke vrijednosti po svijetu. Želim da bude kulturološki osjetljiva stranica i uistinu razumije ljude." (lipanj, 2006.)
  • "Moj cilj nije bio samo stvoriti tvrtku, mnogo ljudi ima krivo mišljenje o profitu i poslovanju, ali, tvrtka zapravo znači graditi jako veliku promjenu u svijetu." (veljača, 2011.)

 

Autor: Poslovni.hr
15. svibanj 2014. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close