Sve smo bliže kraju jedne ere i teško da ćemo ikad više svjedočiti nečem sličnom. Ove riječi Jane Kellock, osnivačice Unique Style Platforme – konzultantske kompanije specijalizirane za globalne trendove, možda su najbolji uvod u priču o velikoj smjeni generacija u svijetu vrhunske mode, skorom kraju vladavine “fashion” ikona na vrhu kompanija koje se s pravom nazivaju modnim carstvima.
Čak i oni kojima moda ne predstavlja ama baš ništa, znaju za imena Armani, Chanel, Louis Vuitton i Cavalli. Tim brendovima, budimo iskreni, malo što može dovesti u pitanje popularnost i gotovo besprijekoran renome, ne samo u modnom, već u korporativnom svijetu općenito. Pa u čemu je onda problem? Stvar je u tome što je, kako je nedavno primijetio analitičar Bloomberga, moda u samoj svojoj srži vječna potraga za nečim novim. A ljudi koji stoje iza ovih, gotovo pa legendarnih imena, sad su već poprilično stari. Imperiji vape za nasljednicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu