Kevin Rice kreativni je direktor tvrtke Mazda Europe s gotovo tridesetogodišnjim iskustvom u biznisu dizajniranja automobila, a uskoro će gostovati na Tjednu dizajna u Zagrebu u sklopu programa Auto® – konferencije o dizajnu automobila, kao jedan od predavača. Rice je radio i kao dizajner u Opelu i čak trinaest godina u BMW-u, a kao vrhunac svoje karijere izdvaja dizajn kultne Mazde RX-8. Zašto mu je taj automobil posebno drag, govori za Poslovni dnevnik.
Kako izgleda posao kreativnog dizajnera Mazde?
Moj je posao da vodim i nadahnjujem naš stručni kreativni tim kako bismo svi zajedno mogli proizvoditi najbolje i najpoželjnije automobile.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu