Identitet Karlovačke županije kreirala Status Grupa

Autor: Poslovni dnevnik , 01. srpanj 2014. u 22:00
Razvojna agencija Karla odabrala je rješenje

Razvojna agencija Karla odabrala je rješenje.

Razvojna agencija Karlovačke županije KARLA povjerila je Status Grupi projekt brendiranja Karlovačke županije.

Na osnovu prethodno obavljene kvalitativne i kvantitativne analize i istraživanja (angažirana je agencija za istraživanje tržišta Hendal), dobiven je input za kreiranje prepoznatljivosti (strategija brandiranja) županije.Kod definiranja i analiziranja činjenica koje su bitne za Karlovačku županiju u Status Grupi su došli do strukturne slike županije, koja se sastoji od: 5 gradova (Karlovac, Duga Resa, Ozalj, Ogulin, Slunj), 4 rijeke (Kupa, Korana, Mrežnica, Dobra), 3 glavna pravca razvoja (industrija, poljoprivreda, turizam), 2 glavna prometna pravca(Zagreb-Rijeka, Zagreb-Split), a sve se ove posebnosti (ujedno i prednosti) integriraju u jednu regiju odnosno jednu županiju: Karlovačku županiju.

Ukratko, to je županija za 5! ili KA ŽU 5!Slogan "Lokacija. Ljudi. Tradicija." je usmjeren prema potencijalnim investitorima kojima se nudi atraktivna lokacija, ljudi sa znanjem i iskustvom te tradicija u industriji. U Karlovačkoj županiji su svjesni da brendiranje nije samo kreiranje novog vizualnog identiteta, već da to podrazumijeva strukturne promjene u županiji, promjenu svijesti i ponašanja te stvaranje novih sadržaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close