A la Wild je projekt brendiranja mesa divljači koji je za slatinskog proizvođača Jošavac napravila agencija Švicarska.
Kako objašnjavaju iz agencije, cilj brendiranja bio je diferencijacija i povećanje prepoznatljivosti u maloprodaji te u kanalima direktne prodaje i veleprodaje za izvozna tržišta. "Cilj brendinga sirovine mesa divljači bio je stvoriti atraktivni i prepoznatljivi proizvod. S obzirom na to da je osim na domaćem tržištu, proizvođač aktivan i na inozemnim tržištima, bilo je potrebno osmisliti ime koje će imati isto značenje i prepoznatljivost na tržištima od Mađarske do Velike Britanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu