Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hvarski zbroj Jamba i Bandića

Autor: Marija Brnić
12. siječanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Gradonačelnik Hvara Pjerino Bebić spoj je Jambine arogancije i drskosti u ostvarivanju cilja i Bandićeve sveprisutnosti i brige za svakog pojedinog birača

Pravo je čudo. Jači je od Bandića! Tako je hvarskog gradonačelnika Pjerina Bebića jesenas opisao nogometni trener Miroslav Blažević, kojeg je Bebić opčinio svojom okretnošću i susretljivošću tijekom priprema njegovih nogometaša na Hvaru. Sve što nam treba, čovjek odmah sredi, oduševljen je Ćiro. Bebić, inače jedan od najmlađih gradonačelnika u Hrvatskoj (rođen je 1971. godine), ovih je dana odigrao fascinantan igrokaz kojim je svom gradu u posjed priskrbio dionice Sunčanog Hvara vrijedne oko 360 milijuna kuna. A sve to uspio je samo svojom prirođenom lukavošću i dobrim tajmingom. Grad Hvar, naime, godinama vodi sporove oko zemljišnih čestica na kojima su sagrađeni hotelski objekti. Zapravo je riječ o minornim kvadratima u odnosu na cjelinu, a k tomu svi upućeni procjenjuju da bi te sporove Grad na sudu i izgubio. U pregovorima s Vladom, iza zatvorenih vrata, to je Bebić čak otvoreno i potvrdio. No za Vladu više i nije bilo drugog izlaza nego Bebiću udovoljiti jer je izmišljenom aferom o tajnim ugovorima, u koju su se bezglavo uključili oporbenjaci, gotovo ugrožen projekt javno-privatnog partnerstva u Sunčanom Hvaru. Činjenica da je Bebić prošlog ljeta u pregovorima od države tražio da se Gradu Hvaru na ime sporova, a umjesto dionica, prepusti jedan hotel (Sirena), baca sjenu na ključni argument u priči da Grad želi kontrolirati budući razvoj svoje najveće tvrtke Sunčanog Hvara. Bebić je ovim manevrom postigao i više, ili kako je i sam izjavio “nemoguće nad nemogućim”. Sada je svoju poziciju u Hvaru učvrstio i ako je u Hvaru i bio skeptičnih prema tom, za hvarske uvjete, posve atipičnom političaru, vjerojatno ih više nema. Zasigurno se u Hrvatskoj ni jedan političar nije tom brzinom uspeo tako visoko kao Bebić. Po struci je strojarski tehničar, no taj mladi Hvaranin, koji se smatra i Metkovcem, budući da mu obitelj potječe iz tog kraja, vrlo je brzo sebe pronašao u marketinškim i menadžerskim vodama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Bio je agent glumcu Tariku Filipoviću, menadžer u reklamnoj agenciji Millenium promocija, te i suvlasnik tvrtke Promomedija, poznatoj po policijskoj premetačini po njezinim ugovorima jer je iznajmila internetski prostor portalu preko kojega je plasiran Severinin porno-film. Zanimljiv je detalj iz njegove karijere da je bio menadžer u tvrtki Jambo, koja je u vlasništvu metkovskog poduzetnika i aktualnog gradonačelnika Stipe Gabrića Jambe. Upravo s njim, uz Milana Bandića, se povezuje Bebićev stil upravljanja Hvarom. Zapravo, Bebić je spoj Jambine arogancije i drskosti u ostvarivanju cilja i Bandićeve sveprisutnosti i brige za svakog pojedinog birača. U Hvaru je to i lakše. Svakog od njih Bebić osobno poznaje, prilazi i nesebično pomaže. I to ne samo u pitanjima u kojima gradonačelnik može pomoći. Poznat je, naime, i među Hvaranima simpatiziran i po tome što dobar dio plaće daruje onima koji nemaju za život, te za humanitarne i druge akcije. U politiku Bebić ulazi devedesetih kao potpredsjednik HDZ-ova podmlatka, no u političku arenu upustio se kao nezavisni kandidat. Oformio je nezavisnu listu “Dica s Placa”, uz veliku potporu brata Domagoja, inače profesora na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, koja je originalnom kampanjom temeljenom na koncertima u samo nekoliko tjedana potukao konkurenciju. Hvarani su u njemu prepoznali novi naraštaj političara, svog Bandića ili Čačića, koji će se znati oduprijeti letargiji, koji neće biti građanima nedodirljivi despot i čekati buduće događaje u svojoj, zapravo siromašnoj sredini, nego će sam kreirati razvoj.“Forski poteštat” je prije nekoliko dana sebi osigurao novi mandat u Hvaru, no pitanje je hoće li se Bebićeva karijera zaustaviti samo na tome. S Jambom je već, kako su prenijeli lokalni mediji, razgovarao o mogućnosti velike koalicije na predstojećim parlamentarnim izborima. Velika pobjeda s osvajanjem Sunčanog Hvara zasigurno će tom marketinškom znalcu biti dobra odskočna daska u osvajanju birača.

Pravo je čudo. Jači je od Bandića! Tako je hvarskog gradonačelnika Pjerina Bebića jesenas opisao nogometni trener Miroslav Blažević, kojeg je Bebić opčinio svojom okretnošću i susretljivošću tijekom priprema njegovih nogometaša na Hvaru. Sve što nam treba, čovjek odmah sredi, oduševljen je Ćiro. Bebić, inače jedan od najmlađih gradonačelnika u Hrvatskoj (rođen je 1971. godine), ovih je dana odigrao fascinantan igrokaz kojim je svom gradu u posjed priskrbio dionice Sunčanog Hvara vrijedne oko 360 milijuna kuna. A sve to uspio je samo svojom prirođenom lukavošću i dobrim tajmingom. Grad Hvar, naime, godinama vodi sporove oko zemljišnih čestica na kojima su sagrađeni hotelski objekti. Zapravo je riječ o minornim kvadratima u odnosu na cjelinu, a k tomu svi upućeni procjenjuju da bi te sporove Grad na sudu i izgubio. U pregovorima s Vladom, iza zatvorenih vrata, to je Bebić čak otvoreno i potvrdio. No za Vladu više i nije bilo drugog izlaza nego Bebiću udovoljiti jer je izmišljenom aferom o tajnim ugovorima, u koju su se bezglavo uključili oporbenjaci, gotovo ugrožen projekt javno-privatnog partnerstva u Sunčanom Hvaru. Činjenica da je Bebić prošlog ljeta u pregovorima od države tražio da se Gradu Hvaru na ime sporova, a umjesto dionica, prepusti jedan hotel (Sirena), baca sjenu na ključni argument u priči da Grad želi kontrolirati budući razvoj svoje najveće tvrtke Sunčanog Hvara. Bebić je ovim manevrom postigao i više, ili kako je i sam izjavio “nemoguće nad nemogućim”. Sada je svoju poziciju u Hvaru učvrstio i ako je u Hvaru i bio skeptičnih prema tom, za hvarske uvjete, posve atipičnom političaru, vjerojatno ih više nema. Zasigurno se u Hrvatskoj ni jedan političar nije tom brzinom uspeo tako visoko kao Bebić. Po struci je strojarski tehničar, no taj mladi Hvaranin, koji se smatra i Metkovcem, budući da mu obitelj potječe iz tog kraja, vrlo je brzo sebe pronašao u marketinškim i menadžerskim vodama.

Bio je agent glumcu Tariku Filipoviću, menadžer u reklamnoj agenciji Millenium promocija, te i suvlasnik tvrtke Promomedija, poznatoj po policijskoj premetačini po njezinim ugovorima jer je iznajmila internetski prostor portalu preko kojega je plasiran Severinin porno-film. Zanimljiv je detalj iz njegove karijere da je bio menadžer u tvrtki Jambo, koja je u vlasništvu metkovskog poduzetnika i aktualnog gradonačelnika Stipe Gabrića Jambe. Upravo s njim, uz Milana Bandića, se povezuje Bebićev stil upravljanja Hvarom. Zapravo, Bebić je spoj Jambine arogancije i drskosti u ostvarivanju cilja i Bandićeve sveprisutnosti i brige za svakog pojedinog birača. U Hvaru je to i lakše. Svakog od njih Bebić osobno poznaje, prilazi i nesebično pomaže. I to ne samo u pitanjima u kojima gradonačelnik može pomoći. Poznat je, naime, i među Hvaranima simpatiziran i po tome što dobar dio plaće daruje onima koji nemaju za život, te za humanitarne i druge akcije. U politiku Bebić ulazi devedesetih kao potpredsjednik HDZ-ova podmlatka, no u političku arenu upustio se kao nezavisni kandidat. Oformio je nezavisnu listu “Dica s Placa”, uz veliku potporu brata Domagoja, inače profesora na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, koja je originalnom kampanjom temeljenom na koncertima u samo nekoliko tjedana potukao konkurenciju. Hvarani su u njemu prepoznali novi naraštaj političara, svog Bandića ili Čačića, koji će se znati oduprijeti letargiji, koji neće biti građanima nedodirljivi despot i čekati buduće događaje u svojoj, zapravo siromašnoj sredini, nego će sam kreirati razvoj.“Forski poteštat” je prije nekoliko dana sebi osigurao novi mandat u Hvaru, no pitanje je hoće li se Bebićeva karijera zaustaviti samo na tome. S Jambom je već, kako su prenijeli lokalni mediji, razgovarao o mogućnosti velike koalicije na predstojećim parlamentarnim izborima. Velika pobjeda s osvajanjem Sunčanog Hvara zasigurno će tom marketinškom znalcu biti dobra odskočna daska u osvajanju birača.

Autor: Marija Brnić
12. siječanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close