Business Week opisao ga je kao dizajnersko svjetsko čudo – on je prvi grafički dizajner pozvan da govori na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu i jedan od samo pet nositelja titule American Master of Design, koji, povezujući kreativnost i biznis, stvara jedinstvena iskustva brendova koje strateški predvodi do njihovih poslovnih ciljeva. Na Dane komunikacija, festival tržišnog komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, stiže Brian Collins!
Poslovna je filozofija ovoga stratega svjetske reputacije, ujedno i pokretača prvoga odjela dizajna u Ogilvyju, jednoj od najpoznatijih kreativnih agencija na svijetu, naoko jednostavna: dizajn nisu samo zanimljiva tipografija i lijepi vizuali – riječ je o razumijevanju cjelovitoga identiteta i iskustva brenda. Upravo su dizajn, vizija i budućnost brenda u dugogodišnjem radu bili njegova pobjednička formula, a svoja je znanja naposljetku pretočio u COLLINS, studio koji je Forbes istaknuo kao jednu od kompanija koje transformiraju budućnost izgradnje brenda, dok ga je Ad Age svrstao na nimalo skroman popis 50 tvrtki za koje bi kreativci ubili da rade.

