HT želi prestići Google i Facebook u m-oglašavanju

Autor: Bernard Ivezić , 17. prosinac 2014. u 09:33
Imamo 24 ponude iz različitih industrija, kažu u HT-u

Za novu uslugu najvećeg operatera dnevno se prijavi do 1500 novih korisnika, pohvalili su se u kompaniji.

Hrvatski telekom ušao je na domaće tržište mobilnog oglašavanja gdje planira zauzeti vodeću poziciju za koju se trenutačno natječu Google i Facebook.

To tržište u Hrvatskoj zasad vrijedi manje od jedan posto ukupnog oglašivačkog kolača, koje je lani, prema HURA-i, procijenjeno na 1,4 milijarde kuna. Sva istraživanja pak ukazuju da se prihod od m-oglašavanja svake godine udvostručuje. Facebook zbog toga više od 60 posto oglasnog prihoda ima upravo od mobilnog oglašavanja.Marijo Volarević, direktor Odjela za transformaciju HT-a u e-kompaniju kaže da prvo kreću s uslugom geolokacijskog marketinga Kupon2go.

 

20puta

učinkovitiji smo u oglašavanju u odnosu na Google, tvrde u HT-u

Usluga se temelji na kombinaciji tehnologija koja određuju lokaciju korisnika, SMS-u i big data tehnologijama."Nakon toga slijedi mobilna aplikacija te širenje ponude mobilnog marketinga", kaže Volarević. Dodaje da se već sada na Kupon2go prijavljuje tisuću do 1500 korisnika dnevno. Cilj je, navodi, nekoliko stotina tisuća korisnika. Naglašava i da imaju bolje pokazatelje od američke internetske konkurencije. "Mobilno oglašavanje u Hrvatskoj je do danas bilo svedeno na Google Mobile Ads koji ima CTR 0,5 posto dok nova mobilna usluga HT-a ima CTR od 10 do 15 posto", kaže Volarević.

Ines Rukljač, voditeljica oglašavanja na e-platformama HT-a kaže da je vrlo zadovoljna odazivom i korisnika i tvrtki. "Naš sustav m-oglašavanja koriste Agrokor, Cinestar, Hrvatska Lutrija, Samsung, odnosno već imamo 24 ponude iz različitih industrija", kaže Rukljač.Navodi da žele izravno nuditi usluge velikima dok portalima grupne kupnje nude suradnju u pristupu malim i srednjim poduzetnicima.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Mislim da je ovo promašen model. Nema šanse da budem bombardiran sms ponudama koje nisam zatražio.

Osim toga velike korporacije nikada nisu lansirale uspješnu internet uslugu. Ne vidim zašto bi HT bio iznimka

voditeljica Rukljač, ma to mora uspjeti

New Report

Close