Nakon dvodnevnih intenzivnih radionica koje su se krajem studenog održale u Hotelu Kaj u Mariji Bistrici, potpisan je prvi etički kodeks za influencere. Kodeks je potpisalo devet hrvatskih influencera i time su postali prva svjetska generacija “dobrih influencera” odnosno prvi “The Good Influence Movement” influenceri uopće. Svečano potpisivanje održalo se u zagrebačkom hotelu EsplanadE i tako je globalna inicijativa Marine Orsag zaživjela u praksi. Nika Ilčić, Fran Lauš, Alma Bunić, Matea Frajsberger, Jelena Marković, Ana Ude, Mario Roth, Leon Zrile i Marina Orsag ambasadori su projekta, vesele se svojim društvenim odgovornostima i nadaju da će im se uskoro pridružiti još puno influencera.
“Ponosna sam što je ovaj projekt ne samo uspio okupiti influencere na radionicama već ih i oduševiti na svim razinama. Jedva čekam da nas bude puno u “vojsci” dobrih influencera kako bi što bolje, jače i šire mogli donositi pozitivu i mijenjati naš svijet u boljem smjeru”, ističe Marina Orsag.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Znači sad dok nekog nažicaju ručak ili čiste gače na to će platiti porez, ko i svi ostali normalni radni ljudi.
Uključite se u raspravu