Startup agencija Holo Lab, specijalizirana za inovativne načine oglašavanja, otvara novi marketinški kanal u 'digital-out-of-home' segmentu zahvaljujući kojem će oglašivači dobiti priliku prvi put organizirano oglašavati svoje proizvode u hotelsko-restoransko-kafićkom (Ho-Re-Ca) kanalu.
Interaktivan novi kanal
Riječ je o HoReCa mreži od sto najfrekventnijih lokacija u Hrvatskoj gdje su postavljeni 3D hologramski uređaji britanske tvrtke Hypervsn koji reproduciraju sliku i video u tri dimenzije u prostoru i ostavljaju dojam na potrošača koji je interaktivan i neusporedivo atraktivniji od dosadašnjih načina oglašavanja u poput letaka, brošura ili klasičnih displaya.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu