Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hoće li nakon prijašnjih neuspjeha Yahoo upropastiti i Tumblr?

Autor: Poslovni.hr
21. svibanj 2013. u 11:49
Podijeli članak —
Photo: EPA/LAURENT GILLIERON

Strah korisnika Tumblra je opravdan obzirom da Yahoo nije imao previše sreće s prethodnim akvizicijama

Isplatiti 1,1 milijardu dolara za Tumblr bilo je lako, no sad ostaje pitanje hoće li Yahoo uspjeti održati obećanje izvršne direktorice Marisse Mayer i ne upropastiti ga. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povijest interneta prepuna je primjera nekad obećavajućih start-up kompanija koje su propale nakon što su ih kupili veći igrači. Investitori se pitaju kako će ostarjeli internetski div zaraditi od živahnih i nestabilnih korisnika Tumblra koji žele garanciju kako "odrasli i ozbiljni" neće pokvariti njihovu zabavu, piše NBC News.

Isplatiti 1,1 milijardu dolara za Tumblr bilo je lako, no sad ostaje pitanje hoće li Yahoo uspjeti održati obećanje izvršne direktorice Marisse Mayer i ne upropastiti ga. 

Povijest interneta prepuna je primjera nekad obećavajućih start-up kompanija koje su propale nakon što su ih kupili veći igrači. Investitori se pitaju kako će ostarjeli internetski div zaraditi od živahnih i nestabilnih korisnika Tumblra koji žele garanciju kako "odrasli i ozbiljni" neće pokvariti njihovu zabavu, piše NBC News.

"Akvizicija nije najgora ideja, ali ne može se ni tvrditi kako je riječ o jednoznačnoj pobjedi", izjavio je Brian Wieser, stariji analitičar Pivotal istraživačke grupe.

Sigurno je jedino kako će se nakon milijarde dolara vrijedne akvizicije, Yahoo morati suočiti s velikim pritiskom i pobrinuti se da njihovo najnovije čedo nastavi donositi zaradu.

Mayer umiruje korisnike tvrdeći kako će Tumblr ostati neovisan te zadržati svih 175 zaposlenika u svom sjedištu u New Yorku.

Ipak, strah korisnika je opravdan uzme li se u obzir da Yahoo nije imao previše sreće s prethodnim akvizicijama. Kompanija je 1999. kupila Geocities i zatvorila ga desetljeće poslije ,a nakon što je 2005. kupila i Flickr, servis je počeo gubiti popularnost pred Facebookom i Instagramom.

Autor: Poslovni.hr
21. svibanj 2013. u 11:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close