Na aerodromu ste i upravo se spremate ukrcati na dugoplanirani let. No, odjednom vam netko ponudi potpuno besplatno putovanje u nepoznatom smjeru i to pod uvjetom da odete istoga trena. Biste li pristali?
Koliko bi ljudi uopće bilo spontano, hrabro ili ludo napraviti takvo nešto? Upravo je to odlučio testirati Heineken u svojoj najnovijoj marketinškoj kampanji u SAD-u. Putnike na terminalu njujorškog aerodroma izazvali su da odustanu od svog leta te pritiskom na gumb koji pokreće "Rulet odlazaka" odrede svoju nasumičnu destinaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu