Gotovo 80 posto menadžera vodećih tvrtki diljem svijeta smatra da će u sljedeće dvije godine digitalne tehnologije zahvatiti i temeljito izmijeniti njihov gospodarski sektor, zaključak je prošlotjedne konferencije Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere u organizaciji Visokog učilišta Algebra.
Istovremeno, tek 50 posto kompanija ima definirane i razrađene digitalne strategije pa se s pravom može reći kako se pred njima nalaze poprilični izazovi. Jedna od predavačica i sudionica konferencije bila je Shagorika Heryani, indijska konzultantica koja se do nedavno nalazila na čelu odjela digitalnog marketinga četvrte najveće svjetske telekom kompanije Airtel. Heryani je istaknula da su s najvećim preprekama suočene zapravo one kompanije koje su do sad bile dio tzv. klasične ekonomije i koje se teško prilagođavaju kolaborativnoj ekonomiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu