Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Googleu prihod od oglašavanja raste 10% godišnje

Autor: Poslovni dnevnik
24. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Ukupni prihodi su 66 mlrd. USD

Najviše zarađuju na internet oglasima koji se vrte na You Tubeu, blogovima, mailovima….

Googleovi prihodi od internet marketinga, čak i kod nas, rastu po dvoznamenkastim stopama, što pokazuje snagu i svjetlu budućnost ovog kanala oglašavanja", rekao je Sandro Lazarić, direktor tvrtke za online marketing Arbona precizirajući kako je riječ o godišnjoj stopi većoj od 10%.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Napominje i da na našem tržištu raste i kupovina putem interneta – iznosi podatak da je u ukupnom trgovanju, online šoping u Hrvatskoj tijekom prošle godine povećao udjel sa 9 na 12 posto. "U 2014. godini ukupni prihodi Googlea iznosili su 66 milijardi američkih dolara, od čega su prihodi od oglašavanja bili 59 milijardi. Godinu prije, 2013. ukupni su prihodi te kompanije bili 55 milijardi dolara, od čega su prihodi od oglašavanja iznosili 50,547 milijardi", podsjeća.

Googleovi prihodi od internet marketinga, čak i kod nas, rastu po dvoznamenkastim stopama, što pokazuje snagu i svjetlu budućnost ovog kanala oglašavanja", rekao je Sandro Lazarić, direktor tvrtke za online marketing Arbona precizirajući kako je riječ o godišnjoj stopi većoj od 10%.

Napominje i da na našem tržištu raste i kupovina putem interneta – iznosi podatak da je u ukupnom trgovanju, online šoping u Hrvatskoj tijekom prošle godine povećao udjel sa 9 na 12 posto. "U 2014. godini ukupni prihodi Googlea iznosili su 66 milijardi američkih dolara, od čega su prihodi od oglašavanja bili 59 milijardi. Godinu prije, 2013. ukupni su prihodi te kompanije bili 55 milijardi dolara, od čega su prihodi od oglašavanja iznosili 50,547 milijardi", podsjeća.

Što se Hrvatske tiče, Google najviše zarađuje na internet marketingu, pri čemu se ti oglasi pojavljuju na tražilicama poput You Tubea, ali i mailovima, forumima, blogovima, i ostalim stranicama. Korisnicima su Googleove usluge besplatne, usluge toj kompaniji "plaćaju", napominje Lazarić, svojim osobnim podacima "pa tako u Googleu znaju puno o nama i našim interesima, a te informacije iskorištavaju kako bi zaradili preko svojih korisnika". Izuzmemo li brendove i poznate portale, top deset riječi koje su u Hrvatskoj lani najviše pretraživane tijekom prošle godine su energetski certifikat, booking admin, auto gume, aviokarte i izrada web stranica. 

Autor: Poslovni dnevnik
24. ožujak 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close