Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Google zabranio pornografiju na svojim naočalama

Autor: Agencija VLM
04. lipanj 2013. u 12:34
Podijeli članak —
Photo: EPA/PETER FOLEY

Aplikacija koja je najvjerojatnije pokrenula promjenu jest Tits & Glass, koja korisnicima Googleovih pametnih naočala omogućava gledanje seksualno eksplicitnih fotografija i videa

Nedugo nakon što se pojavila prva pornografska aplikacija za Google Glass, Google je potiho promijenio svoja pravila za developere kako bi zabranio pornografski sadržaj, piše Mashable.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Ne dopuštamo sadržaj koji sadrži golotinju, prikaze seksualnih činova ili seksualno eksplicitan materijal. Google ne tolerira dječju pornografiju. Doznamo li za sadržaj s dječjom pornografijom, prijavit ćemo ga nadležnim institucijama i izbrisati račune onih koji su umiješani u distribuciju", sada stoji u pravilniku.

Nedugo nakon što se pojavila prva pornografska aplikacija za Google Glass, Google je potiho promijenio svoja pravila za developere kako bi zabranio pornografski sadržaj, piše Mashable.

"Ne dopuštamo sadržaj koji sadrži golotinju, prikaze seksualnih činova ili seksualno eksplicitan materijal. Google ne tolerira dječju pornografiju. Doznamo li za sadržaj s dječjom pornografijom, prijavit ćemo ga nadležnim institucijama i izbrisati račune onih koji su umiješani u distribuciju", sada stoji u pravilniku.

Aplikacija koja je najvjerojatnije pokrenula promjenu je Tits & Glass, koja korisnicima Googleovih pametnih naočala omogućava gledanje seksualno eksplicitnih fotografija i videa. Iz MiKandija, tvrtke koja stoji iza aplikacije, izrazili su zadovoljstvo prvotnim interesom za Tits & Glass, tvrdeći da je njihovu stranicu svaki dan posjećivalo gotovo 10 tisuća novih korisnika.

Iz tvrtke su poručili da će se prilagoditi novim pravilima i predstaviti novu aplikaciju bez seksualno eksplicitnog sadržaja, iako je glavni izvršni direktor Jesse Adams rekao da su se strogo držali pravila te da ih nitko iz Googlea nije obavijestio o promjenama.

Autor: Agencija VLM
04. lipanj 2013. u 12:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close