Još prije dvije i pol godine, točnije 5. studenog 2009. bio je gotov i odobren finalni dizajn novog Golfa. Mnogi će s pravom prigovoriti da se tek malo razliku od prethodnika i da više izgleda kao redizajn nego potpuno novi model, no to je tradiconalna Volkswagenova politika koja međutim ima vrlo dobru prođu kod kupaca – do sada na svijetu prodanu čak 29 milijuna Golfova. Golf dakle, uvijek mora izgledati Golf i biti prepoznatljiv izdaleka.
Prepoznatljiva niska maska
Tako i sedma generacija automobila koji je stvorio kompaktnu klasu nosi prepoznatljivu nisku prednju masku s velikim svjetlima, središnju bočnu liniju koju presjecaju blatobrani, a straga snažan, debeli C nosač. Takav bezvremenski, bezklasni dizajn čini Golf trajnom vrijednošću što potvrđuje njegova visoka vrijednost na tržištu rabljenih automobila. No klasičan dizan u ovom slučaju skriva i neke značajne promjene. Nova je platforma duža, a međuosovinski razmak povećan gotovo šest centimetara pa su prednji kotači primjerice, 43 milimetara pomaknuti unaprijed. To je smanjilo prevjese, ali i pozitivno utjecalo na vozne osobine. Baš kao i reduciranje ukupne mase za prosječno 100 kilograma – 40 kg na motoru, 26 kg na prijenosu snage, 37 kg na karoseriji i 6 kg na elektrici… Uz odličnu aerodinamiku zbog toga je Golf VII 23% štedljivji pa već i s osovnim TDI motorom prosječno troši samo 3,8 l/100 km dok osnovni benzinski motor (TSI) troši 4,9 l/100 km. Golf BlueMotion, koji će kasnije stići na tržište, trebat će samo 3,2 litre goriva na 100 km što bi trebalo biti najmanje u segmentu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu