Godji entertainment poznati domaći brend s više od 250 evenata godišnje obilježio 20 godina na tržištu

Autor: Poslovni.hr , 27. listopad 2022. u 09:36
Foto: Press

Kako se opseg njihovih usluga sve više širi, tako sa svakim eventom pomiču i svoje granice, te imaju prostora za inovativnost, objasnio nam je Goran Šimić.

Godji entertainment  poznato je ime na hrvatskoj event management sceni već više od 20 godina. Pouzdani partner za tehničku produkciju evenata godišnje odrađuje više od 250 događanja pružajući za njih usluge rasvjete, razglasa, organizacije i opskrbe tehničkom infrastrukturom diljem cijele Hrvatske. Kao  reference onih koji im već dugi niz godina daju svoje povjerenje GoDJi timu imena su Turističkih zajednica, Hotelskih kompleksa, velikih tvrtki, poznatih hrvatskih pjevača i pjevačica, brojnih festivala, modnih revija, kino projekcija na otvorenom, sportskih natjecanja te poslovnih i privatnih evenata svih vrsta. Tako su samo neki od projekata koji se mogu naći na toj listi koncerti Massima, Vanne, Matije Cveka, Marka Kutlića, Maje Bajamić, Cubisma i Madre Badessa, Festival svjetla u Zagrebu, Dani bana u Novim Dvorima, Adventska događanja u gradovima diljem Hrvatske, sportska događanja poput Boris Hanžeković Memorijala, Večernjakove biciklijade i drugih…

Kako za sebe kažu, tajna njihovog uspjeha je u njihovim vrijednostima koje prožimaju sve usluge koje nude, a to su pouzdanost, kvaliteta, inovativnost, izvrsnost i komunikacija. To su prepoznali i njihovi klijenti pa su tako termini za njihove usluge rezervirani mjesecima prije.

Uspješne poduzetničke priče u Hrvatskoj inspiriraju one koji s poduzetništvom tek kreću, ali i svima drugima potvrđuju da se u Hrvatskoj može ne samo uspjeti, nego i taj uspjeh nadograđivati i održavati tijekom godina, pa tako i onih kriznih za event scenu. Kako je krenula priča o GoDJi entertainmentu ispričao je Goran Šimić, direktor i osnivač.

“Počeci su bili vrlo zanimljivi i sve je to ustvari krenulo sasvim slučajno jer mi do tada nije bilo na kraj pameti da ću se time baviti, nego su mi neke druge aktivnosti bile u planu i fokusu. Kao student iz Osijeka u Zagrebu sam tražio nekakav studentski posao kojim bih popunio svoj proračun i naišao sam na oglas kojim su se tražili ljudi za vođenje grupa djece na more. Pomislio sam: gdje ćeš bolje… plate ti i još si na moru?! Naravno da to nije bio baš tako jednostavno zarađen novac; nije bilo nešto značajno novca, ali tada sam se prvi put susreo s DJ CD playerima i u opće s puštanjem glazbe za nekoga i s nekim ciljem osim vlastita slušanja. Već sljedeće godine su me prijatelji s kojima sam radio animaciju i glazbu u kampu pitali bi li htio na njihovoj svadbi puštati glazbu. Isprva sam  retorički odbijao tu ideju, ali bili su uporni – i pristao sam. Njihovim kombijem smo otišli u Osijek posuditi nekakve homemade razglasne zvučnike od mog oca, koji je povremeno svirao sa svojim bandom po svadbama. Imao sam jedan DVD player i jedan MP3 discman koji su glumili DJ CD playere te jedan mikrofon… Sve sam to spojio na nekakvu malu miksetu i doslovno naslijepo uzvanicima na svadbi od 500 ljudi puštao glazbu cijelu večer. Još i danas je to najveća svadba na kojoj smo radili DJ-ing.  Nakon toga, na moje iznenađenje, nekoliko parova koji su bili gosti na toj svadbi htjeli su da i njima puštam glazbu. Da skratim priču na maksimalan broj rata sam kupio dva razglasna zvučnika (nisam siguran jesam li ih do sada otplatio 😊) i ostalo je povijest.”

Goran kaže da se voli prisjećati ovih početaka, od čega je krenuo i kako nije odustao te je zato GoDJi danas tu gdje je, dobro poznato ime hrvatske event management scene.

“Mislim da je najvažnije ne odustati i strpljivo graditi priču. Ništa se ne dogodi preko noći i za sve treba vremena. Bilo bi svakako lakše i brže da je postojao značajniji kapital koji se mogao uložiti u posao jer kada startup razvijaš isključivo iz prihoda koje njime ostvaruješ, to traje. Naravno, zavisi od posla kojim se baviš, ali ako taj posao zahtijeva ozbiljniju opremu, koja traži ozbiljniju investiciju, onda je potrebno strpljenje. Kažu da je od milijuna lako napraviti dva milijuna, ali nitko ne kaže koliko je teško od jedne kune napraviti dvije kune 😊! To je nešto što se postupno gradi. U početku uspijevate dogovoriti poslove manje vrijednosti, jednostavnije po zahtjevnosti i potrebnoj opremi, pa s vremenom gradite iskustvo, ime i uz znanje skupljate i opremu da biste mogli raditi nešto veće poslove, koji donose nešto više novca. Ustvari, tome nema kraja – uvijek je potrebno nešto drugo, nešto više i nešto što vam u tom trenutku nije dohvatljivo.”

Od tada je prošlo 20 i više godine i Goran ističe da isto kao što vrijednosti žele komunicirati prema klijentima, tako i kontinuirano ulažu u ljudske potencijale i opremu, šire ponudu i aktivno traže nove prilike i angažmane kako bi došli do onih kojima je njihov doprinos i usluge potrebne da ostvare i provedu svoju zabavu, svadbu, poslovno događanje, promociju, konferenciju, koncert…

“Vrlo bitan faktor koji utječe na razvoj posla, vjerujem i najbitniji – a to su ljudi s kojima radiš. Bez njih ne bi bilo ničega jer u početku kada si one man band, sam „guraš“, ali kako rastu broj poslova i njihova zahtjevnost, moraš biti okružen vrhunskim kolegama koji će „potegnuti“ kada treba i bez kojih definitivno GoDJi ne bi rastao i razvijao se. Ljudi s kojima radim, moji partneri u poslu, nezamjenjivi su i ono najvrednije što GoDJi ima i što može pružiti klijentima. Uz ljude u cijeloj je priči bitno imati cilj i znati gdje želiš biti i što želiš postići. Taj se cilj mijenja s vremenom i prilagođavaš ga raznim faktorima, a on te gura naprijed i tjera te da razvijaš posao, sebe i ljude s kojima radiš. Ako ga nema, stagniraš i s vremenom počneš padati, što nije dobro jer u konačnici to utječe na uslugu koju pružaš klijentima, a oni su nam svima najvažniji.” – istaknuo je Goran Šimić, CEO GoDJi entertainmenta.

Kako se opseg njihovih usluga sve više širi, tako sa svakim eventom pomiču i svoje granice, te imaju prostora za inovativnost, objasnio nam je Goran Šimić.

“GoDJi entertainment vrlo inovativan i da uvijek nastojimo maksimalno iskoristiti dostupan potencijal i u svakoj suradnji predstaviti najbolju moguću sliku našeg klijenta. Bilo da se radi o rođendanskoj proslavi, karaokama, svadbi, konferenciji, poslovnom događanju, video-projekciji nekog filma ili koncertu, uvijek sve mora biti najbolje. Ako primijetimo da je potreban reflektor, postavit ćemo ga iako to nije dogovoreno niti će nam biti honorirano; ako možemo scenografiju napraviti boljom, rado ćemo pomoći; dodatni zvučnik ili neki drugi komad opreme nikada nije problem, nego zadovoljstvo jer tako osiguravamo najbolju moguću sliku u javnosti našeg klijenta, a time posljedično i nas. Volim reći da pazimo na detalje i da to nešto malo više čini razliku.

Našim partnerima i klijentima možemo ponuditi različite rasvjetne sustave (ambijentalna, dekorativna, scenska i dr.), svjetlosne projekcije logotipa, razglasne sustave, mikrofonske sustave (naglavne, žičane, bežične i dr.), video-sustave (LED ekrane (video zidove), LCD TV-e, projektore i platna i dr.), truss sustave, pozornice, karaoke, DJ-e itd. Neovisno o tome kakvo je događanje koje organizirate, je li ono poslovno ili privatno, zabavnog ili formalnog karaktere, veliko ili malo, jednostavno ili složeno, možemo pomoći i ponuditi pravo rješenje. Uz to stalno radimo na inovacijama i nastojimo razvijati nove usluge. Tako odnedavno našim klijentima možemo osigurati njihovu vrlo atraktivnu sliku u javnosti i ponuditi im 3D mapiranje i projekcije, što uza sve postojeće usluge može činiti razliku, dodatno doprinijeti atraktivnosti prezentacije i stvoriti u javnosti sliku kakvu želite.”

GoDJi entertainment sa svojim uslugama upotpunit će svako događanje, pri čemu će ih posjetitelji i sudionici pamtiti po dobroj zabavi, glazbi, upečatljivim efektima i rasvjetom, a organizatori po suradnji po principu “ključ u ruke”.

Možda je Advent idealno vrijeme da ih kontaktirate.

Komentirajte prvi

New Report

Close