Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Godine nisu važne: U Vodafoneovoj reklami penzioneri pjevuše moderne hitove

Autor: Poslovni.hr
08. svibanj 2014. u 10:39
Podijeli članak —
Screenshot

U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično.

U vrijeme pametnih telefona možda i nije neobično vidjeti ljude kako pjevaju u javnosti, ali Vodafone u novoj reklami donosi preokret i prikazuje ljubitelje glazbe koji pripadaju malo starijoj generaciji, piše Creativity Online.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično. Reklamu je kreirala agencija RKCR/Y&R, a kampanja promovira Vodafoneovu ponudu sadržaja za 4G mreže, uključujući i streaming servis Spotify.

U vrijeme pametnih telefona možda i nije neobično vidjeti ljude kako pjevaju u javnosti, ali Vodafone u novoj reklami donosi preokret i prikazuje ljubitelje glazbe koji pripadaju malo starijoj generaciji, piše Creativity Online.

U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično. Reklamu je kreirala agencija RKCR/Y&R, a kampanja promovira Vodafoneovu ponudu sadržaja za 4G mreže, uključujući i streaming servis Spotify.

Autor: Poslovni.hr
08. svibanj 2014. u 10:39
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close