Iz Netflixa su najavili kako kreću u velike promjene na svojoj aplikaciji za televizore. Najveće u posljednjem desetljeću. Kako je komentirao jedan od direktora u Netflixu Pat Flemming, njihovo interno istraživanje pokazalo da su korisnici na Netflixovoj aplikaciji na televizorima često koristili, kako je to nazvao – očnu gimnastiku. Njihov je pogled konstantno kružio po različitim dijelovima ekrana pokušavajući pronaći sadržaj koji bi im mogao biti zanimljiv, piše Zimo.
Htjeli smo sve to pojednostaviti, napraviti intuitivnijim i jednostavnijim za navigaciju, objasnio je Flemming pa bi tako u budućnosti pretplatnicima Netflixa, kojih je oko 270 milijuna, posao pronalaženja atraktivnog sadržaja trebao biti puno brži i lakši. Kompanija je ovaj tjedan počela s testiranjem novog izgleda među dijelom korisnika, a s vremenom bi novo sučelje trebalo postati dostupno većem broju ljudi. Također, pratit će se i reakcije, odnosno kritike i pohvale novog dizajna tako da su moguće i naknadne promjene oko izgleda ove aplikacije na televizorima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu