Glazba i oglašavanje ruku pod ruku idu već godinama i sve su češći slučajevi u kojima određena pjesma postane još veći hit jer je korištena u nekoj od marketinških kampanja. Vodeće marketinške agencija na našem tržištu mogu se pohvaliti nizom primjera, od HEP-ove kampanje i pjesme 'Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj', zatim ovogodišnjih HT-ovih kampanja – jedne za svjetsko nogometno prvenstvo koja je doprinijela prepoznatljivosti pjesme Zaprešić Boysa, te druge, image kampanje s TBF-ovim hitom 'Lud za njom', Crne višnje za Karlovačko pivo, odnosno klijenta Heineken Hrvatska, Eva ribe i pjesme 'Vratija se Šime'za Podravku, pjesme 'Pokreni se' za Vip (danas A1 Hrvatska) pa sve do 'Beer My Way' za pivo Staropramen, odnosno klijenta Zagrebačku pivovaru.
"Glazba i oglašavanje nerazdvojni su već dugi niz godina, još od praskozorja radijske ere u oglašavanju. Zato je u izvedbenom dijelu neke ideje glazba jedan od ključnih alata kojim pričamo priču pored vizualnog dijela i ponekad doista može odigrati ključnu ulogu u dojmljivosti neke kampanje. Ona može stvoriti snažne asocijacije prema nekom sjećanju, osobi ili brendu povezujući se s potrošačem na dubokoj emotivnoj razini. Ono što je zanimljivo danas je da izbor glazbe igra sve više stratešku ulogu u poziciji nekog brenda, a ne koristi se samo kao "brand recall" u obliku nekog pamtljivog jinglea", objašnjava Siniša Waldinger, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu