Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video… Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na konferenciji Digital Takeover u ožujku. Rob Khazzam, generalni menadžer Ubera za Centralnu i Istočnu Europu, prvi je od niza predavača kojeg predstavlja 24sata, organizator Digital Takeover konferencije, najveće regionalne digitalne konferencije.
Rob je zadužen za razvoj međunarodne strategije i poslovne operative Ubera u 20 gradova diljem devet država. Ujedno surađuje i s lokalnim generalnim menadžerima Ubera na razvitku poslovanja, razvoju novih usluga i poboljšanju postojećih. Njegov poslovni put prije Ubera uključivao je rad u investicijskim kućama u kojima je bio zadužen za strukturiranje tvrtke, akvizicije i ulaganja u raznim sektorima. Formalno obrazovanje stekao je na Richard School of Business gdje je diplomirao poslovnu administraciju s počastima te je ujedno i ponosan nositelj titule financijskog analitičara CFA Charterholder-a. Na Digital Takeover konferenciji Rob će se u svojoj prezentaciji fokusirati na pozitivna iskustva koje donosi digitalna transformacija osobito u području urbane mobilnosti s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu