Facebook je predstavio cijelu lepezu novih oglašivačkih proizvoda koji ciljaju na privlačenje lukrativnih video-reklama. Oglašivačke opcije ponajviše će biti dostupne na Instagramu, servisu za dijeljenje fotografija u Facebookovu vlasništvu, a dizajnirane su da iskoriste snagu kompanije u mobilnom segmentu.
"Želimo biti pojedinačno najvažnija platforma za sve biznise", naglasila je Carolyn Everson, potpredsjednica za globalna marketinška rješenja. Analitičari smatraju kako Facebook želi uvjeriti oglašivače – posebno one koji koriste video-oglase – da je marketinške budžete bolje utrošiti na mobilnim platformama nego na televiziji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu