Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook želi više reklamnih dolara

Autor: Tomislav Pili
28. rujan 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Mark Zuckerberg, izvršni direktor FB-a/REUTERS

Ulaganje u digitalno video oglašavanje rapidno raste.

Facebook je predstavio cijelu lepezu novih oglašivačkih proizvoda koji ciljaju na privlačenje lukrativnih video-reklama. Oglašivačke opcije ponajviše će biti dostupne na Instagramu, servisu za dijeljenje fotografija u Facebookovu vlasništvu, a dizajnirane su da iskoriste snagu kompanije u mobilnom segmentu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Želimo biti pojedinačno najvažnija platforma za sve biznise", naglasila je Carolyn Everson, potpredsjednica za globalna marketinška rješenja. Analitičari smatraju kako Facebook želi uvjeriti oglašivače – posebno one koji koriste video-oglase – da je marketinške budžete bolje utrošiti na mobilnim platformama nego na televiziji.

Facebook je predstavio cijelu lepezu novih oglašivačkih proizvoda koji ciljaju na privlačenje lukrativnih video-reklama. Oglašivačke opcije ponajviše će biti dostupne na Instagramu, servisu za dijeljenje fotografija u Facebookovu vlasništvu, a dizajnirane su da iskoriste snagu kompanije u mobilnom segmentu.

"Želimo biti pojedinačno najvažnija platforma za sve biznise", naglasila je Carolyn Everson, potpredsjednica za globalna marketinška rješenja. Analitičari smatraju kako Facebook želi uvjeriti oglašivače – posebno one koji koriste video-oglase – da je marketinške budžete bolje utrošiti na mobilnim platformama nego na televiziji.

Naime, korisnici interneta mnogo više vremena provode prateći sadržaje na telefonima i tabletima nego gledajući TV. Ulaganje u digitalno video oglašavanje rapidno raste, a do 2019. trebalo bi rasti 13 posto na 15 milijardi dolara. Ulaganje u TV reklame u istom bi razdoblju trebalo porasti tek dva posto na 78 milijardi dolara, prenosi Reuters podatke eMarketera. Facebook sluša reklamnu zajednicu i daje im ono što traže. Želi li Facebook reklamne video dolare? Definitivno", ističe Debra Aho Williamson, analitičarka u eMarketeru. 

Autor: Tomislav Pili
28. rujan 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close