Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
U svom članku prošli tjedan govorio sam o važnoj (negativnoj) promjeni u odnosu Facebooka prema poslovnim korisnicima – ukratko, u želji da poveća profit od oglašavanja, Facebook je znatno smanjio vidljivost vaših besplatnih objava. Ovaj tjedan dat ću vam zato nekoliko kratkih i praktičnih savjeta o tome kako se nositi s ovim gubitkom vidljivosti. Savjeti koje ćete u ovom članku pročitati omogućit će vam da vaši postovi ponovno budu vidljivi ne samo većini, nego potencijalno svim vašim dosadašnjim fanovima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu