Facebook je za 9. travnja najavio ukidanje mnogima omraženih sponzoriranih priča, sudeći prema obavijesti na blogu za developere. Riječ je o oglasima u kojima bi informacije o aktivnosti korisnika, kao što je, na primjer, lajkanje stranice neke tvrtke, bile objavljene njihovim prijateljima na news feedu ili desnoj kolumni.
Oglašivači će do tog datuma moći kupiti ovaj oglašavački format, a nakon toga sve će se postojeće sponzorirane priče pretvoriti u druge formate. Oglasi će i dalje imati društveni kontekst, ali zasebne sponzorirane priče neće postojati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu