Facebook je objavio veliku promjenu u pravilima provođenja nagradnih natječaja i uzburkao oglašivačku struku, posebno community managere i digitalne agencije.Prema novim pravilima, za priređivanje nagradnih natječaja više nije potrebno raditi aplikacije, već se mogu koristiti standardne Facebook funkcionalnosti poput "lajkanja", "komentiranja" i sl.
Digitalne agencije u ovome vide potencijalni pad prihoda od razvoja Facebook aplikacija, a oglašivači priliku za veću interakciju. Istina je negdje između.Ova promjena prvenstveno pogoduje malim brendovima koji imaju i manje produkcijske budžete. Veliki brendovi ipak ne bi smjeli upasti u klopku prečestog priređivanja ovakvih natječaja, jer ih ova opcija može izjednačiti s malim brandovima i negativno utjecati na njihov imidž. Istovremeno, aplikacije sada postaju kreativnija platforma i način kako se stranice i brandovi na Facebooku mogu diferencirati.Kroz kreativne aplikacije moguće je ponuditi jedinstveno korisničko iskustvo i ojačati brand poruku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu