Facebook se konstatno mijenja, ali mijenjaju se i njegovi korisnici. Tako jedna skupina koja ga je donedavno intenzivno koristila, sada prelazi na neke druge društvene mreže i servise.
Prema istraživanju Global Social Media Impact, Facebook je za mlade Britance u dobnoj skupini od 16 do 18 godina praktički "mrtav i pokopan". Kako navodi Forbes, većina njih čak "osjeća sram" kada ih se povezuje s Facebookom! Nekad su roditelji brinuli što njihova djeca "vise" na Facebooku, ali djeca sada tvrde kako zapravo njihove obitelji inzistiraju na korištenju ove društvene mreže, kako bi uvijek znali što se događa s njima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu