Oko dvije trećine njemačkih studenata smatra da je nedostatan završni ispit prvostupnika kako bi se dobro startalo s poslom – za 15. rođendan Bolonjske reforme to je slab rezultat, piše Deutsche Welle (DW).
Prije tjedan dana (19.lipnja) bilo je točno 15 godina od kada su se u najstarijem talijanskom sveučilišnom gradu Bologni susrelo 29 europskih ministara znanosti. "Imali smo viziju", kaže Edelgard Bulmahn za DW, koja je tada bila prisutna kao njemačka ministrica obrazovanja. "Europa bi trebala ne samo graditi prostor za znanost, ne samo za tržište rada, ne samo da bi trebala biti politički jedistvena, već bi trebala graditi kulturnu, socijalnu i snažnu znanstvenu osnovu." A put do toga, prema ideji ministara, mogao bi utrti i jedinstveni europski prostor visokog obrazovanja. I tako se rodio Bolonjski proces.Time je definirano više ciljeva: Diljem Europe trebali bi biti ponuđeni slični uvjeti studiranja; Studijski programi trebali bi biti snažnije okrenuti tržištu rada; Sve to trebalo bi voditi ka većoj mobilnosti studenata i znanstvenika u Europi."Odlučujuće je bilo da je to uvijek bila konferencija kako ministara, tako i sveučilišta i studenata", sjeća se Edelgard Bulmahn.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu