U ugođaju najromantičnijeg grada na svijetu, Pariza, prošlog je vikenda uživalo 94 tisuće posjetitelja trgovačkog centra City Center One. Jedno od najpopularnijih zagrebačkih mjesta za kupnju je tijekom tri dana proslavilo svoj drugi rođendan pod nazivom “Dvije godine sretne veze”, a uz šampanjac, šansone, can-can plesačice, žonglere, karikaturiste, ulične svirače i umjetnike posjetitelji su se fotografirali ispod umjetnoga Eiffelova tornja. Generalni direktor City Centera One Sven Vorih izrazio je zadovoljstvo poslovanjem City Centra unatrag dvije godine. “U 2007. dućani u City Centeru One ostvarili su promet koji je prešao 150 milijuna eura, dok je u prvih devet mjeseci ove godine rastao za sedam posto.
Nema krize za šoping centre
Osim toga, broj posjetitelja povećan je za 20 posto, a procjenjujemo da ćemo godinu završiti sa 6,3 milijuna posjetitelja, dok je prošle godine kroz centar prošlo 5,7 milijuna ljudi“, rekao je Vorih. Od ekonomske krize koja bi mogla utjecati na poslovanje trgovačkog centra Vorih ne strahuje jer, kako kaže, ”uvijek postoji određena vrsta krize. Međutim, ljudi se uvijek žele odjenuti i uvijek moraju kupiti hranu“. Dodaje da je kriza u Hrvatskoj preuveličana jer domaće tržište nije pogođeno nevoljama kakve su pogodile SAD ili Njemačku. Ipak, Vorih prizanje da se i u centru primjećuje strah ljudi od dolaska krize jer je broj posjetitelja, odnosno njihova frekvencija nešto veća u odnosu na promet. U 2009. godini u City Centeru One očekuju daljnji porast svih pokazatelja uspješnosti poslovanja. Trgovački se centar širi za dodatnih 15 tisuća četvornih metara prodajne površine te će se ona popeti na 50 tisuća četvornih metara, a otvorenje je planirano za kraj ožujka ili početak travnja iduće godine. ”Još jedan od pokazatelja uspješnosti i atraktivnosti Cityja je i brojka od zaprimljenih 700 upita za najam prostora, dok je na raspolaganju njih svega 40″, objasnio je Vorih. Naime, svi renomirani brendovi koji posluju u Hrvatskoj žele ući u City Center One, a nitko ne želi izaći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu