Do prije koji mjesec potpuno nezanimljiv navijačima i sponzorima, GNK Dinamo je jučer postao “najpoželjnija udavača” – najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum postao je generalni sponzor “modrih”. Ugovor o jednogodišnjoj vjernosti su u Maksimiru u srijedu potpisali Zdravko Mamić, izvršni predsjednik GNK Dinamo i Darko Knez, predsjednik uprave Konzuma. Istovremeno je potpisan ugovor i s Jamnicom, koja postaje službena voda “plavog tima” te s PIK Beljem čija vina će sada dobiti ekskluzivitet u maksimirskim ložama.
Iako niti jedna ugovorna strana nije željela govoriti o visini i uvjetima sponzorskog ugovora, potpredsjednik Agrokora Ante Todorić priznao je da će se dodatno honorirati svaka velika pobjeda “modrih” u Ligi prvaka. Mirko Barišić istaknuo je da se ovim događajem obitelj Todorić na velika vrata vraća u Dinamo nakon 40 godina. “Ante Todorić, otac današnjeg šefa Agrokora, je 1960-ih i 1970-ih bio veliki Dinamovac. Njegova tadašnja tvrtka je bila jedan od sponzora Dinama, a on osobno, zajedno sa mnom, član Izvršnog odbora kluba. Tu ljubav Todorića i Dinama je narušila nesretna 1971.”, kazao je predsjednik Dinama Mirko Barišić. Todorić je pak najavio da će se Konzum uključiti u promidžbene i prodajne aktivnosti koje bi doprinijele boljoj popunjenosti maksimirskog stadiona, posebno u hrvatskoj ligi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu