Sugovornici okruglog stola Nova kreativa za novo doba, u organizaciji Poslovnog dnevnika, odgovarali su na pitanja koliko su se hrvatsko tržište i agencije prilagodile novima trendovima i kako su iskoristile prednosti novoga, digitalnog doba. "Razlike u našoj branši su ogromne, kao da radimo novi biznis svake godine. Agilni smo, spremni na promjene već godinama i naša želja za učenjem se pokazala jako dobrom jer se okruženje stalno mijenja.
Komunikacija je postala kompleksnijom, danas kada napravite strategiju, tek tada počinje vaš posao, pratite kampanju, testirate poruke, preciznije komunicirate. Naš biznis se u 20 godina nije promijenio jedino što se tiče ideja, a način na koji dolazimo do podataka i istraživanja daleko su kompleksniji jer te podatke treba znati čitati i način distribucije ideja i dolazak do krajnjih korisnika puno je drugačiji nego prije", objašnjava Nikola Žinić, chief creative officer agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu