Ankica Mamić, vlasnica agencije IMC, uoči konferencije Digital Takeover u organizaciji 24sata pojašnjava kako ostvariti kvalitetnu online komunikaciju te koji će trendovi obilježiti 2017. u digitalnom oglašavanju.
Koji su izazovi PR industrije u digitalnom svijetu?
Činjenica je da digitalizacija utječe na sve industrije, a profesiju odnosa s javnošću, u potpunosti mijenja. Danas svatko može biti medij, kao što je McLuhan davno i predvidio. To mijenja načine na koji posluju ljudi koji se bave odnosima s javnošću u odjelima koji se bave odnosima s medijima, a i omogućava svakome da postane sam svoj medij i da komunicirati svoj sadržaj na način koji smatra optimalnim za razvoj svoje djelatnosti. Zbog same prirode posla, PR agencije uvijek su 'early adopters' jer su male i dinamične. Bez obzira na to što mi dobro prihvaćamo trendove u digitalizaciji, kompanije s kojima radimo ponekad nisu toliko otvorene za promjene. Kod klasičnih medija postoji nekoliko razina provjere i kontrole, od uredničke do korporativne, stoga je agencijama najteže objasniti kompanijama da danas svatko o njima može govoriti što želi, i to javno. Upravljanje reputacijom postaje sve zahtjevnije i izazovnije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu