U zagrebačkoj digitalnoj agenciji Drap očito imaju razloga za zadovoljstvo. U finalnom izboru 25 najboljih regionalnih kampanja na reviji BalCannes, u sklopu netom završenog Weekend Media Festivala, našle su se dvije Drapove kampanje – za Nescaffe i Kraš. Drap je također nedavno ponio status 54. najefikasnije nezavisne agencije u svijetu po Effie indeksu. Povodom novih priznanja porazgovarali smo s Davorom Runjom, suosnivačem Drapa, koji nam je među ostalim prokomentirao trenutne trendove u industriji.
U Rovinju je nedavno završen 7. Weekend Media Festival. Kakvi su Vaši dojmovi ovogodišnjeg izdanja?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu