Prva tržišna agencija za zakup i planiranje medija, Unex grupa, iza sebe ima više od 20 tisuća odrađenih kampanji. Više od 15 godina dio su i međunarodne mreže HAVAS WW, druge europske i pete svjetske agencijske mreže za tržišne komunikacije, a posebno su ponosni na četiri divizije unutar Grupe, zahvaljujući kojima realiziraju uspješne poslovne ideje.
Kažu da je formula njihova uspjeha zapravo vrlo jednostavna – rade ono što vole i vjeruju da budućnost pripada onima koji se usuđuju. Titulu lidera marketinškog i oglašivačkog sektora drže već također niz godina, pa se jedno od pitanja nameće samo po sebi – što se sve u međuvremenu promijenilo? Andrea Šumanovac, generalna direktorica Unex Grupe i Unex Medije, pojašnjava da su konzumenti danas postali najveći brand ambasadori, bilo da je riječ o influencerima, mikro influencerima ili tek prijateljima kojima vjerujemo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu