Briga za okoliš, zaštićene vrste i planet Zemlju u fokusu je mnogih kampanja i akcija, a brojne domaće kompanije i trgovački lanci sve su više fokusirani na ekološku komponentu poslovanja te kroz svoje marketinške kampanje i projekte pozivaju građane da se uključe. Jedna od takvih, najrecentnijih priča je i nova kampanja Francka – Beestro. Uz podršku Hrvatskog pčelarskog saveza, lider na hrvatskom tržištu proizvoda od kave Franck želi podići svijest o važnosti pčela za život na Zemlji.
Međunarodna organizacija Ujedinjeni narodi prepoznala je važnost pčela u ekosustavu te je 20. svibnja i službeno proglašen Svjetskim danom pčela. Njihova važnost očituje se u tome što su nezaobilazna karika u oprašivanju oko 75% prehrambenih proizvoda pa poljoprivreda cijelog svijeta ovisi upravo o njima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu