Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Daju osnovne komunikacijske savjete gratis

Autor: Marta Duić
19. ožujak 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji/ GORAN STANZL/PIXSELL

Osnovno komunikacijsko savjetovanje podrazumijeva komunikacijsku analizu situacije u kojoj se kompanija trenutačno nalazi,…

Dialog komunikacije, jedna od vodećih hrvatskih agencija za komunikacijski menadžment, specijalizirana za korporativne, marketinške i digitalne komunikacije, odlučila je pro-bono ponuditi osnovno komunikacijsko savjetovanje kompanijama čije je poslovanje ugroženo posljedicama pandemije koronavirusa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako kažu iz agencije, ovo se posebice odnosi na poslovne subjekte iz automobilske industrije, sektora turizma i prijevoza, koji su najizloženiji trenutačnoj situaciji koja ozbiljno prijeti problemima, s još nemjerljivim, ali velikim negativnim posljedicama.

Dialog komunikacije, jedna od vodećih hrvatskih agencija za komunikacijski menadžment, specijalizirana za korporativne, marketinške i digitalne komunikacije, odlučila je pro-bono ponuditi osnovno komunikacijsko savjetovanje kompanijama čije je poslovanje ugroženo posljedicama pandemije koronavirusa.

Kako kažu iz agencije, ovo se posebice odnosi na poslovne subjekte iz automobilske industrije, sektora turizma i prijevoza, koji su najizloženiji trenutačnoj situaciji koja ozbiljno prijeti problemima, s još nemjerljivim, ali velikim negativnim posljedicama.

Napominju kako osnovno komunikacijsko savjetovanje podrazumijeva komunikacijsku analizu situacije u kojoj se kompanija trenutačno nalazi, anticipirane scenarije razvoja situacije, definiranje ciljeva i prijedloge mjera za postizanje ciljeva.

Zainteresirane kompanije mogu im se obratiti na adresu elektroničke pošte: info@dialog-komunikacije.hr.

“Komunikacija je važna u svakom trenutku i u svim situacijama, no njena se snaga posebno prepoznaje u okolnostima koje su nas zadesile posljednjih dana, kada u moru alarmantnih vijesti i neprovjerenih informacija kvalitetna komunikacija postaje zadnja prepreka između zdravog razuma i kaosa.

Stoga smo odlučili ponuditi pomoć kompanijama koje najviše osjećaju posljedice aktualne krize, kako bi što uspješnije prevladale izazove s kojima se susreću. Iako ne možemo pretpostaviti koliko kompanija će nam se javiti, vjerujemo da ćemo imati dovoljno kapaciteta da izađemo ususret svima kojima je to zaista potrebno”, poručuje Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica Dialog komunikacija.

Autor: Marta Duić
19. ožujak 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close