Turistička zajednica grada Zagreba lansirala je novu mobilnu aplikaciju Zagreb Be There koja posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske puteve za obilazak glavnoga grada Hrvatske, uz pomoć pametnih telefona.
Aplikacija, za sada, nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način. Projekt su osmislile reklamna agencija Bruketa&Žinić OM i digitalna agencija Brlog, u suradnji s TZG. Aplikacija je dostupna na Android i iPhone uređajima, a osmišljena je prema takozvanom gamification principu koji pravila i načine interakcije iz videoigara preslikava na stvarni svijet. Nakon što odaberu rutu turisti obilaze lokacije i checkiraju se na njih, a u obilasku im pomaže karta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu