Tehnološki brendovi uvjerljivo dominiraju suvremenim marketingom, sugerira ovogodišnja ljestvica stotinu najvrednijih svjetskih brendova BrandZ oglašivačkih tvrtki WPP i Kantar Millward Brown. Na krilima tehnologije, sadržaja i kreativnosti, BrandZ ljestvica za 2018. bilježi najveći rast vrijednosti ikad.
U 12 godina skok 204%
Naime, ukupna vrijednost brendova porasla je za rekordnih 21 posto, dodajući skoro 750 milijardi dolara na trenutnu ukupnu vrijednost od 4,4 bilijuna dolara. U odnosu na 2006. kada je objavljena prva BrandZ ljestvica, ukupna vrijednost brendova porasla je za 204 posto. K tome, ovo je prvi puta da su sve kategorije zabilježile rast vrijednosti. Od 10 najvrednijih brendova, njih osam su tehnološki ili neposredno vezani uz tehnologiju. Google i Apple zadržali su prvu i drugu poziciju s rastom od 23 posto na 302,1 milijardu dolara (Google) i 28 posto na 300,6 milijardi dolara (Apple).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu