Ovogodišnje posljednje izdanje događaja Out Of The Box krajem svibnju je u Zagrebu ugostilo Thomasa Kolstera, pionira dobrog djelovanja u svijetu oglašavanja.
Kolster je skovao termin Goodvertising koji iza sebe nosi opsežno polje komunikacije. Goodvertising je i naziv njegove knjige koja istražuje dobro u komunikaciji, a zbog njegovog djelovanja Huffington Post prozvao ga je Inspirational Leader, tj. vođom koji nadahnjuje. Kolster savjetuje klijente diljem svijeta, od Ikee, Ogilvyja, SOS-ovih dječjih sela do malih početnika te kada situacija to zahtijeva savjete pretvara u kampanje, a sve s predznakom Goodvertisinga. Održivost je bitan pojam, ne samo kao ideja koju treba podupirati, već i kao način profesionalnog djelovanja u kompanijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu