Osmišljavanje jedinstvenog kreativnog i arhitektonskog koncepta uređenja prodajnih prostora poseban je izazov pri kojem treba uzeti u obzir značajke brenda, ali i želje i očekivanja vlasnika, zaposlenih, klijenata… U posljednje vrijeme vrlo često možete čuti koliko je važan doživljaj kupnje, no koji je recept za kreiranje idealnog doživljaja u interijeru koji je spoj lijepo dizajniranog i poslovno uspješnog prostora koji donosi dobre prodajne rezultate, otkrili su iz agencije Brigada.
Govorili su o dva primjera koji upravo nastaju u njihovoj kreativnoj radionici – studiju za projektiranje i optimizaciju prodajnog mjesta, dizajn poslovnog i izložbenog prostora, produkt dizajn i arhitekturu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu