Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Brend Envy room očarao svojom ženstvenošću

Autor: Antonela Zečević
06. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Brend je osnovan 2001., a glavne dizajnerice su Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić

Envy8 powered by Samsung naziv je modne revije na kojoj je modni dizajnerski dvojac Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, koji čini modnu etiketu Envy room, predstavio novu kolekciju, ali i novi model mobitela Samsung SGH-L310.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kolekciju je sačinjavalo 30 modela, a uglavnom je čine raskošne haljine od metara i metara muslina u širokoj paleti boja s ručno šivanim kristalima i štrasom koji postaju zaštitni znak, a Vjeko Franetović je istaknuo da kolekcija nije sezonska. Boje koje su nosile novu liniju su zelena, indigo, “prljavo” roza i ljubičasta, dok su dužine ovaj put završavale u ekstremima. Dakle, radilo se o minicama ili su suknje bile do poda. Ova modna marka, koja uvijek naglašava ženstvenost i čiji su modeli nosivi, sve više pažnje poklanja i izradi pa se tako moglo vidjeti mnogo ručnog rada. Inače, prvu samostalnu reviju Envy room je održao u svibnju 2004. od kada se kontinuirano predstavlja s novim kolekcijama. Njihove revije uvijek garantiraju pravi modni spektakl i puno posjetitelja iz svijeta poznatih. Tako je zaštitno lice kolekcije jedna od najseksipilnijih Hrvatica Vedrana Linardić. Zanimljivo je da je gost model na ovom projektu bila Vanja Rupena, manekenka i voditeljica na talijanskoj televiziji. Envy room, hrvatska dizajnerska modna marka prve korake napravila je početkom 2004. Nedugo nakon toga predstavlja prvu kolekciju pod nazivom Secret garden.

Envy8 powered by Samsung naziv je modne revije na kojoj je modni dizajnerski dvojac Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, koji čini modnu etiketu Envy room, predstavio novu kolekciju, ali i novi model mobitela Samsung SGH-L310.

Kolekciju je sačinjavalo 30 modela, a uglavnom je čine raskošne haljine od metara i metara muslina u širokoj paleti boja s ručno šivanim kristalima i štrasom koji postaju zaštitni znak, a Vjeko Franetović je istaknuo da kolekcija nije sezonska. Boje koje su nosile novu liniju su zelena, indigo, “prljavo” roza i ljubičasta, dok su dužine ovaj put završavale u ekstremima. Dakle, radilo se o minicama ili su suknje bile do poda. Ova modna marka, koja uvijek naglašava ženstvenost i čiji su modeli nosivi, sve više pažnje poklanja i izradi pa se tako moglo vidjeti mnogo ručnog rada. Inače, prvu samostalnu reviju Envy room je održao u svibnju 2004. od kada se kontinuirano predstavlja s novim kolekcijama. Njihove revije uvijek garantiraju pravi modni spektakl i puno posjetitelja iz svijeta poznatih. Tako je zaštitno lice kolekcije jedna od najseksipilnijih Hrvatica Vedrana Linardić. Zanimljivo je da je gost model na ovom projektu bila Vanja Rupena, manekenka i voditeljica na talijanskoj televiziji. Envy room, hrvatska dizajnerska modna marka prve korake napravila je početkom 2004. Nedugo nakon toga predstavlja prvu kolekciju pod nazivom Secret garden.

Autor: Antonela Zečević
06. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close