Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Bogati dobili svoju društvenu mrežu

Autor: Poslovni dnevnik
19. rujan 2014. u 17:34
Podijeli članak —
Netropolitan se reklamira kao ‘najekskluzivnija’ svjetska online zajednica

Stvar je 100 posto istinita i uvjeren sam da postoji potreba za ovakvom uslugom kao i publika koja će ju s oduševljenjem prihvatiti, kaže osnivač Netropolitana James Touchi-Peters.

Ima li smisla u doba Facebooka, Twittera i ostalih besplatnih društvenih mreža pokretati jednu koja se plaća, i to "masno"? Amerikanac James Touchi-Peters uvjeren je da ima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vodeći se uvjerenjem da svaka roba nađe kupca, pokrenuo je Netropolitan – društvenu mrežu čija je ciljana publika imućna elita. Projekt kojeg njegov osnivač opisuje kao online ladanjski klub za one koji imaju više novca nego vremena, postavio je "paprene" naknade budućim korisnicima pa će oni koji žele postati dio ove priče za početak morati platiti članarinu od 9000 dolara, a nakon godine dana Netropolitan će im naplatiti dodatne 3000 USD.

Ima li smisla u doba Facebooka, Twittera i ostalih besplatnih društvenih mreža pokretati jednu koja se plaća, i to "masno"? Amerikanac James Touchi-Peters uvjeren je da ima.

Vodeći se uvjerenjem da svaka roba nađe kupca, pokrenuo je Netropolitan – društvenu mrežu čija je ciljana publika imućna elita. Projekt kojeg njegov osnivač opisuje kao online ladanjski klub za one koji imaju više novca nego vremena, postavio je "paprene" naknade budućim korisnicima pa će oni koji žele postati dio ove priče za početak morati platiti članarinu od 9000 dolara, a nakon godine dana Netropolitan će im naplatiti dodatne 3000 USD.

Ovakav poslovni plan iznenadio je mnoge, mislilo se i da je riječ o šali, ali idejni začetnik ove društvene mreže tvrdi suprotno: "Stvar je 100 posto istinita i uvjeren sam da postoji potreba za ovakvom uslugom kao i publika koja će ju s oduševljenjem prihvatiti", izjavio je Touchi-Peters CNN-u. Objašnjavajući zašto se upustio u projekt, novinarima je ispričao da na postojećim društvenim mrežama nije uspijevao pronaći ljude s kojima bi mogao podijeliti svoje interese, a da se oni ne tiču "žalopojki o visokim režijskim računima, socijalnoj nepravdi i sličnim stvarima".

"Vidim potrebu za kreiranjem online okruženja u kojem se može raspravljati o delikatnijim stvarima u životu", kaže. Inače, članovi Netropolitana ne smiju biti mlađi od 21 godine, moraju se služiti stvarnim imenima, a njihova društvena mreža neće ih obasipati online oglasima . Na optužbe da je riječ o snobovskom projektu, njegov osnivač kaže: "Mi smo online ladanjski klub, a takvi klubovi uvijek naplaćuju članarine. Fokusirani smo na povezivanje ljudi diljem svijeta jer smo uvjereni da za to postoji potreba i mi ćemo je ispuniti". 

Dirigent i skladatelj bez imalo IT iskustva 

Mnogi bi na prvi mah pomislili da će prvu društveni mrežu za elitu pokrenuti osoba s barem minimalnim radnim iskustvom u IT-u. No osnivač Netropolitana James Touchi-Peters nema ga ama baš nimalo. Njegov životni poziv je – glazba. Riječ je o skladatelju, simfonijskom dirigentu, pijanistu, jazz solistu i glazbenom producentu. Ako je vjerovati njegovoj biografiji objavljenoj na Wikipediji, Touchi-Peters bio je "čudo od djeteta" u glazbenom smislu. Imao je samo 16 godina kada ga je orkestar rodnog grada red Winga imenovao glazbenim direktoroma, a sa 20. godina dirigirao je sve Bethowenove simfonije  samo po sjećanju.

Autor: Poslovni dnevnik
19. rujan 2014. u 17:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close