Ima li smisla u doba Facebooka, Twittera i ostalih besplatnih društvenih mreža pokretati jednu koja se plaća, i to "masno"? Amerikanac James Touchi-Peters uvjeren je da ima.
Vodeći se uvjerenjem da svaka roba nađe kupca, pokrenuo je Netropolitan – društvenu mrežu čija je ciljana publika imućna elita. Projekt kojeg njegov osnivač opisuje kao online ladanjski klub za one koji imaju više novca nego vremena, postavio je "paprene" naknade budućim korisnicima pa će oni koji žele postati dio ove priče za početak morati platiti članarinu od 9000 dolara, a nakon godine dana Netropolitan će im naplatiti dodatne 3000 USD.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu