BMW je osvježio drugu generaciju svog srednje velikog terenca X3.
Druga generacija automobila koji se i za europsko tržište proizvodi u američkoj saveznoj državi Južnoj Karolini predstavljena je 2010. godine, a sada je redizajnirana na pola svog životnog vijeka (bavarci nove modele lansiraju svakih sedam godina). Od predstavljanja prve generacije 2003. godine prodano je više od milijun primjeraka. Luksuzni SUV, odnosno SAV (Sport Activity Vehicle), kako BMW naziva ovu klasu automobila, vizualno ostavlja još snažniji dojam s novim dvostrukim kružnim svjetlima (LED svjetla su opcija), još uočljivijim rešetkama prepoznatljivih BMW-ovih bubrega, novim prednjim i stražnjim odbojnicima te vanjskim retrovizorima s integriranim pokazivačima smjera.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu