U posljednje vrijeme, kada se govori o unapređenju procesa obrazovanja, u prvi se plan, kao najvažnija točka, često spominje uvođenje informatike kao obaveznog predmeta. Koliko je informatika, odnosno digitalna pismenost presudna za budući uspjeh učenika i da li samo uvođenje garantira da će je učenici i svladati upitali smo profesoricu Ivanu Ogrizek Biškupić s Veleučilišta Baltazar Zaprešić.
Kostelac Košir
Informatika, odnosno digitalna pismenost čine znanje dostupnim te su stoga izuzetno poželjne u školskom okruženju.
"Unapređenje obrazovanja treba gledati cjelovito i u tom smislu naglasak svakako treba biti na metodama poučavanja, ishodima učenja i reviziji postojećih sadržaja bez obzira o kojem predmetu govorili", ističe Ivana Ogrizek Biškupić i napominje da činjenica da informatika nije obavezan predmet govori u prilog tome koliko se obrazovni sustav sporo prilagođava potrebama svoga društva i kako ne promišlja budućnost tržišta rada za koju se naši učenici i studenti obrazuju. Internet stvari (Internet of things), kaže, predstavlja glavnu razvojnu okosnicu koja postepeno mijenja tržišta, ekonomiju i svakodnevni život pojedinca na globalnoj razini što informatiku više ne čini samo predmetom koji jača vještine onih koji imaju afiniteta usmjeriti se budućem zanimanju u STEM području, već opće znanje bez čije integracije u budućnosti neće biti moguće razvijati struke iz ostalih područja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu