Ana Penović iz agencije Jasno&Glasno uoči konfrenecije Digital Takeover koju organizira 24sata, govori i važnosti i zastupljenosti content marketinga, važnosti ulaganja u društvene mreže te komentira trendove koji nas očekuju u godini koja je pred nama i status digitalnog oglašavanja na domaćem tržištu.
Vaša agencija fokusirana je na content marketing i društvene mreže. Može li se danas uspjeti na tržištu bez ulaganja u digital? Koliko je digital ključan i što dugoročno gledano donosi brendu?
Iako Jasno&Glasno jest iznimno fokusirano na digitalne strategije, sadržaj i community menadžment, tijekom proteklih osam godina smo izrasli u full-service digitalnu agenciju koja pruža puni spektar usluga. U proteklih osam godina smo promatrali razvoj digitalnog tržišta i danas uistinu bez ikakvog pretjerivanja možemo ustvrditi da – bez kvalitetno promišljenog i strateški planiranog nastupa na digitalnim kanalima malo tko može više uspjeti. Korisnici se digitalnim kanalima svakodnevno služe, na njima pronalaze informacije o uslugama i proizvodima koje žele kupiti, temeljem stavova i preporuka prijatelja i znanaca na društvenim mrežama donose odluke o kupnji, a i tu se obraćaju tvrtkama čijim se proizvodima služe – bilo da ih žele pohvaliti ili kritizirati. Online kanali su zaslužni za potpunu promjenu komunikacijske paradigme jer zahvaljujući njima danas posljednju riječ o ugledu tvrtke i kvaliteti njenih proizvoda imaju sami korisnici, a ta se činjenica ne može ignorirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu