Apple je smijenio Google i ponovno zauzeo naslov "najvrednijeg svjetskog brenda" u 2015 BrandZTM poretku Top 100 najvrednijih svjetskih brendova koji danas objavljuju WPP i Millward Brown.
Apple je povećao vrijednost svog branda za 67 posto u odnosu na prošlu godinu i danas ona iznosi 247 milijardi dolara. Na drugom mjestu nalazi se Google čija je vrijednost također rasla za devet posto i iznosi 173,3 milijarde dolara. Microsoft, vrijedan 115,5 milijardi dolara, novi je broj 3 s porastom od jedne pozicije i rastom vrijednosti od 28 posto. Iako se AppleWatch pokazao kao iznimno popularan proizvod, uspjeh iPhonea 6 je glavni pokretač rasta vrijednosti Applea. Doreen Wang, voditeljica BrandZ-a u Millward Brownu, ističe da Apple i dalje "posjeduje" svoju kategoriju; pomoću inovacija i diferencijacije generira pravu dobit za potrošače.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu