Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Apple i petu godinu najvredniji brend

Autor: Poslovni dnevnik
27. rujan 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Vrijednost rasla tri posto/REUTERS

U analizi Interbranda i ove godine bez većih iznenađenja.

Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara. Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti.

Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove.

Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara. Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti.

Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova po financijskoj vrijednosti. Ukupna vrijednost najvećih 100 globalnih brendova je 1,87 bilijuna dolara i u odnosu na 2016. godinu porasla je za 4,2 posto, kaže se u Interbrandovoj analizi. Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.).

Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na prošlu godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto). Interbrandova metodologija temelji se na tri ključne sastavnice: financijskoj izvedbi robnih marki proizvoda i usluga, utjecaju brenda na potrošački odabir i snazi kojom pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije.

Autor: Poslovni dnevnik
27. rujan 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close